Gezocht: Order Management Assistant met sterke talenkennis te Edegem.
Onze klant vertegenwoordigt één van 's werelds meest vooraanstaande merken in consumentenelektronica. Als onderdeel van dit team speel je een cruciale rol in het bieden van een uitmuntende service aan de klanten.
Jouw verantwoordelijkheden:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten, waarbij je vragen beantwoordt over leveringen, producten en voorraad.
Je staat in nauw contact met het sales team en de klant alsook met de logistieke partners.
Je verwerkt en volgt de orders op en dit specifiek voor de productgroepen B2B en IT.
Je handelt de geannuleerde orders en retourzendingen af, inclusief het rapporteren van de redenen achter de annuleringen.
Je beheert de sampleaanvragen
Je bent back up voor je collega's van andere productgroepen.
Jouw profiel
Naar wie zijn wij op zoek?
Je beschikt over een Bachelordiploma of bent gelijkwaardig door ervaring.
Je bent klantgericht en beschikt over een zekere portie commercialiteit.
Je hebt uitstekende communicatievaardigheden in het Nederlands, Frans en Engels.
Je bent flexibel en bezit de nodige maturiteit in het omgaan met verschillende situaties.
Je hebt bij voorkeur ervaring binnen Supply Chain of Order Processing.
Je kan vlot overweg met het Microsoft Office pakket, vooral excel en beschikt over een goede algemene pc kennis.
Je bent organisatorisch sterk met aanleg voor planning.
Bestellingen registreren
Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
De klant of de verkoper erover inlichten
De internetsite van het bedrijf opvolgen (commerciële informatie, ...)
Klanten: Ondernemingsraden
Een klanten- of prospectenbestand uitwerken
De betaling van bestellingen opvolgen (voorwaarden, facturatie, ...) of overmaken aan de betreffende dienst (boekhouding, juridische zaken, ...)
Klanten: Kleine en middelgrote ondernemingen (kmo's)
Klanten: Overheden, administratie
Klanten: Kleinhandelaars
Klanten: Groothandel
Klanten: Key accounts
Klanten: Groepen, grote ondernemingen
De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)
Administratieve of commerciële activiteiten uitvoeren in een internationale context
Klanten of leveranciers opvolgen
Oplossingen voorstellen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...)
Klanten: Bedrijven
Telefonische oproepen ontvangen
Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)
Met de klant onderhandelen over de voorwaarden van de verkoopovereenkomst
Kostenramingen opstellen
Technische en commerciële gegevens overmaken aan klanten, verkopers, ... (planning, prijs, betaling, ...)
Aanbod
Vaste werkuren met flexibele starttijden: Je werkdag start tussen 8:00 en 9:00 uur, met verplichte bezetting aan de telefoon van 8:30 tot 17:00 (op vrijdag van 7:30 tot 16:00).
Aantrekkelijk arbeidsvoorwaardenpakket: salaris afhankelijk van ervaring en profiel, aangevuld met een extralegale voordelen zoals, groepsverzekering inclusief pensioenplan, een hospitalisatieverzekering met de mogelijkheid om je gezinsleden voordelig aan te sluiten.
3 ADV dagen en 20 vakantiedagen.
Bonusmogelijkheden op basis van jaarlijkse KPI's.
Flexibele feestdagenregeling, met vervangende feestdagen die vrij kunnen worden vastgelegd.
Mogelijkheid tot 1 dag thuiswerk per week.
Een goede begeleiding bij de opstart.
Wij zoeken een enthousiaste Order Management Assistant die zich thuis voelt in een dynamische omgeving en die klaar staat om de klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Als jij graag deel wilt uitmaken van dit team en voldoet aan de gestelde eisen, solliciteer dan nu via de sollicitatieknop.
Nog extra vragen, aarzel niet ons te contacteren: 011/890860 of petra.america@adecco.be